Thursday, October 23, 2008


Ni laa dua orang cikgu kesayangan saya yang sempat
berpossing sebelum menjamu selera..




emm...sedapnya kawan-kawan saya tu makan..
Semalam ( 22/10/08 ) telah berlangsungnya majlis jamuan akhir tahun yang telah diadakan oleh tahun 6 di sekolah saya iaitu di Sek.Keb.Kuala Penor, saya dan semua rakan-rakan telah membuat persediaan yang memenatkan.Tapi, berbaloi!!. Jamuan tersebut dimulakan dengan ucapan dari saya selaku pegerusi dan juga dari penolong ketua kelas.Bacaan doa telah dilafazkan oleh Ketua Pengawas kami iaitu Mohd Afiq Aizuddin...lepas tu ape lagi !Makan laa!!emm..sedap nasi tomato ,Banyak makanan..banyak jugak food yang cikgu support..ari tu nak pecah perut,emm..macam biasa laa kalau ada pembukaan mesti ada penutupnya ,lepas tu saya laa yang kena buat ucapan untuk penutup..spontan pulak tu.Dah kenyang-kenyang,kena laa kemas kelas..alhamdulillah majlis tu berjalan lancar jugak..Saya rasa happy sangat..thanks ye for my teachers.Especially, my headmaster Encik Safii,Teacher Azlina and also teacher Pazrina....






No comments: