Thursday, November 13, 2008

UPSR RESULT

Assalamualaikum..emm sekarang ni saya nak kongsi pengalaman saya ambik UPSR and sekarang dah keluar pun resultnya..nak tau saya berapa nanti dulu..Pada mula masuk dewan peoeriksaan debar sangat tambah pulak dengan ketua pengawasnya yang bermuka garang..ishh,seram..tapi saya buat biasa jer,ada kawan saya yang menangis..ha..ha..Selepas semua orang terima arahan dari ketua pengawas untuk memulakan peperiksaan kertas pertama iaitu Bahasa Malaysia (1)Terkumat-kamitlah mulut semua pelajar dengan membaca doa,macam biasa laa dah siap saya semua pergi rehat,masa tu cikgu-cikgu saya yang prihatin pergi cari pelajarnya untuk meminjam kertas periksa,emm..macam tu laa dengan hari yang seterusnya..ala pasal result,malu la nak cakap berapa..sikit sangat,kay laa saya dapat(3A2B)

No comments: